EN ZOR CHALLENGE!! 😮 JİROSKOP KAPALI OYNADIM!! | PUBG Mobile

  Показвания 317,836

Doch

преди 23 дни

Selamlar, PUBG Mobile Türkiye Türkçe de erangel haritasında jiroskop kapalı bir şekilde oynadım!! Gerçekten benim için çok zorlu bir challenge oldu. Umarım video hoşunuza gider. İyi seyirler!

Her gün NimoTV'de yayındayım. Katılmak ister misin?: bit.ly/NimoDOCH

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

👍 Eğer video hoşunuza gittiyse beğenmeyi unutmayın. 👍
🔔 Kanala abone olup videoları kaçırmamak için bildirimleri açabilirsin. 🔔
✌️ Kanala abone olmak için ➤ bit.ly/DochBGpost ✌️
✌️ Ucuz ve güvenli UC alışverişi için: bitly.com/PerdigitalDOCH ✌️

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

📍 Sosyal Medya Hesaplarımı Takip Edebilirsiniz 📍

Instagram ➤ bit.ly/InstagramDoch
Discord ➤ bit.ly/DiscordDoch
Spotify ➤ bit.ly/SpotifyDoch

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

❓ KİMSİN SEN ❓

Merhaba, ismim Oğuzhan. 21 yaşındayım. Mobil oyun platformunda profesyonel oyunculuğa başladım. PUBG Mobile'nin düzenlediği STAR CHALLENGE turnuvasında Avrupa'da Şampiyon olduktan sonra hem BGpost'a içerik üretmeye, hem de yayıncılık hayatına başlangıç atmış oldum.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

💼 Reklam & İş Birliği ➤ doch@temagency.com

Коментари
Doch
Doch преди 22 дни
Canlı yayınlarımızı izlemek için: nimo.tv/doch Beni instagramdan takip edin: instagram.com/slmbnoguzhan
Pubg Hileleri01
Pubg Hileleri01 преди 19 дни
Pubg Mobile UC hilesi Son Videoumda Mevcut ♥♥
TÜRK MAN YT
TÜRK MAN YT преди 20 дни
Abi beni vurmuşsun abi instagramdan foto atabilirim
yusuf kılıç
yusuf kılıç преди 20 дни
abı ben mobılden oynarken kapalı oynuyom
Ömer Özkaya
Ömer Özkaya преди 21 ден
Lan abi sende juraskop acıkmıydı 🤔🤔🤔
ayaz Ugurlu
ayaz Ugurlu преди 21 ден
Oğuz abi yengeyle video ceksene
necmi Bağcı
necmi Bağcı преди 11 часа
☺😊😀😁😂😃😄😅😆😇😈😉😯😐😑😕😬😠😡😢😴😮😣😤😥😦😧😨😩😰😟😱😲😳😵😶😷😞😒😍😛😜😝😋😗😙😘😚😎😭😌😖😔😪😏😓😫
necmi Bağcı
necmi Bağcı преди 11 часа
😂😅
necmi Bağcı
necmi Bağcı преди 11 часа
😂😅
Oktay Güçlü
Oktay Güçlü преди 13 часа
Ben bu challenge yi hergün yapıyom
Egemen Horata
Egemen Horata преди 19 часа
Doch:jiroskop kapalı Bne:napim
KASMA SORUNU YOK Pubg mobile
KASMA SORUNU YOK Pubg mobile преди 20 часа
20 22 ms var sadece 😨😰😰😰
Erkan DAŞ
Erkan DAŞ преди 2 дни
lan ben 30 fps jiroskopsuz oynuyom o zaman benim için oyunu oynamak chalenge
Eray Mehder
Eray Mehder преди 3 дни
Jiroskop denen şeyi bu videodan öğren ben
MZEEN
MZEEN преди 3 дни
Jiroskopsuz oynayan bne
Ege Aktoraman
Ege Aktoraman преди 3 дни
9:19 ab kapı kendiliğinden acildi
Alieren Pubg Mobile
Alieren Pubg Mobile преди 4 дни
Bence de en zor challenge ya Jiro çok iyi yaaa
Aliarda Ulas
Aliarda Ulas преди 4 дни
Kör olma challenge
TR⚡️ŞİMŞEK ⚡️TH
TR⚡️ŞİMŞEK ⚡️TH преди 5 дни
Abi sen bana ver 10kill alım
MERTCAN DEMİREL
MERTCAN DEMİREL преди 5 дни
Abi duneyin sana yonca yagdirdim
Crazy_GamerEXE
Crazy_GamerEXE преди 5 дни
S 11 den beri 1 kere jiroskop kullanmadım ama artık bende jiroskop kullancam sanırım çok zor olcak😐
Brawl Gamer
Brawl Gamer преди 6 дни
Anla halimi jiroskop sus iki saat adamın dibindeyken parmağımla çeviriyorum
Oyun Dünyası
Oyun Dünyası преди 7 дни
Ben bu challenge'ı pubg hayatım boyunca yapıyorum
Kaneki Kun
Kaneki Kun преди 11 дни
0:07 hankemb bomba kemp botcamp sjsjsjs ;) XD
Kaneki Kun
Kaneki Kun преди 11 дни
0:31 Edafurilahhhh XD sjssj
Kaneki Kun
Kaneki Kun преди 11 дни
Ağa kaç saatdir başlığı izleyip gülüyom
TST     BİTİRİCİ
TST BİTİRİCİ преди 11 дни
Abi benim cihaz cok kotu ben jiraskopsuz oynuyom bu kadar zor degil ama iyi oynayamadigim icin arkadaslarim beni disliyo cunku cihaz cok kasiyoooo
Hamdi Temiz
Hamdi Temiz преди 12 дни
Abi 13 film varken 12 düşmüş dakika 10:36
Seda Alma
Seda Alma преди 13 дни
İnsanlara jiroskop u kapalı doch denk gelir Bana doch bile denk gelmezki amk 😂
Yasar Kanioglu
Yasar Kanioglu преди 13 дни
Pompake
MTF_Ayaz
MTF_Ayaz преди 13 дни
2019 E-SPOR şampiyonu doch
AYS FLAME
AYS FLAME преди 13 дни
15 fps jiroskop 4 parmak
AZRAİL Pm
AZRAİL Pm преди 14 дни
Abi siz bu jiroskop u kapatma chalenge yapıyorsynuz ama benim telefonumda jiroskop yok zaten
İsa Yılmaz
İsa Yılmaz преди 14 дни
Ben demistim akasya duragi müzigi diye 🤪🤪🤪🤪
Aile Yönetimi
Aile Yönetimi преди 14 дни
Jireskopsuz çok iyi oynuyorum
ekmekli ekmek
ekmekli ekmek преди 15 дни
Ben hep jiroskop suz oynuyom
Baran Erdoğan
Baran Erdoğan преди 15 дни
jiroskopsuz ilk bulduğun silahla oyna Y-A-P-A-M-A-Z-S-I-N
SadeceTalha
SadeceTalha преди 15 дни
Bu Sıcak Günlerde Evinizin Önüne Bir Kap Mama Ve Su Koyarsanız hayvanlar mutlu olur ❤ | Sabitlermisin ? |
SadeceTalha
SadeceTalha преди 15 дни
Onun Adı Doch ve Jiroskopu Kapalı😎😎😎
Arda Emir Toraman
Arda Emir Toraman преди 16 дни
Abi jiroskop kapalıyken 25 jiroskop açıkken 34 kill aldım
endersvm sevim
endersvm sevim преди 16 дни
köroldun
DERVİŞ
DERVİŞ преди 16 дни
60 fps jiro full oynuyom
FAHRİ AYTAR
FAHRİ AYTAR преди 16 дни
Bence jiroskopsuz daha iyi
Jokerbeyx Q
Jokerbeyx Q преди 16 дни
Challenge
BOK ÇIS
BOK ÇIS преди 16 дни
abi nisanın evlenmesine uzludunmu 😕
Ömer Dilek
Ömer Dilek преди 17 дни
dochun ms si 20 den inmıor
Mehmetcan Takay
Mehmetcan Takay преди 17 дни
Ms si 24 benim 200 den düşmüyor 🥺
WentuX
WentuX преди 17 дни
doch abi barış g nin videosunu çalmış barış g pc de jiro kapalı chelang yapmıştı KESİNLİKLE
gizem soylu
gizem soylu преди 17 дни
köroldum
Tahir Esgerov
Tahir Esgerov преди 17 дни
0:48 😅😅 efsane ya
Eternal-İbo
Eternal-İbo преди 17 дни
Abi pls hassasiyyet lerini pqylas
jdhdhhd nenndd
jdhdhhd nenndd преди 18 дни
Red zone doh abiye veryo 🤣🤣
キラーハンター
キラーハンター преди 18 дни
ABİ HASSASİYET AYARLARINI VEİRİRMİSN
Carben
Carben преди 18 дни
Hile ile CS Oynayan Velet Hileyi Kapatınca Olur Gibi. 🤣🤣
Tuğberk Özçiçekçi
Tuğberk Özçiçekçi преди 18 дни
No body ama jiroskop kapalı
Tuğberk Özçiçekçi
Tuğberk Özçiçekçi преди 18 дни
Doch ama spray atamayanından
Doruk Cem Öncü
Doruk Cem Öncü преди 18 дни
Bana göz borçlusun dohc abi 😡😡😡😡 🤣🤣🤣😂😂😇
Kerem Gönan
Kerem Gönan преди 18 дни
3:42 devletteki psigolok
Yunus Emre Demircn
Yunus Emre Demircn преди 18 дни
Bu arada doch un İLK BULDUĞUN SİLAH İLE OYNA videosu silinmiş
apocan Öztürk
apocan Öztürk преди 18 дни
Jiro kapalıyken bile benden iyi oynıyan doch abi
REAL KİNG_ DEMIR
REAL KİNG_ DEMIR преди 18 дни
Abi jiroskopsus oyun oynanmıyo
Kaan
Kaan преди 19 дни
Yt: Jiroskop kapalı challenge Me: Jiroskobu açtım inş ölmem
Lodos丶Yusuf
Lodos丶Yusuf преди 19 дни
Ben 15 fps yim ama jiroskobum var
Ali Turan
Ali Turan преди 19 дни
15 fps artı jiroskopsuz oynarmısın abi (ekmeeek)
Osman 1
Osman 1 преди 19 дни
Abi ben bu challengeyi hergün yapıyorum 😔
Kadir Melih
Kadir Melih преди 19 дни
Jiroskop 15 fps oynayan bizler sonunda anlatildik
İsmail Bakan
İsmail Bakan преди 19 дни
Ben her gün challenge yapıyormuşum haberim yokmuş
Ferhat Ali
Ferhat Ali преди 19 дни
Sadece 5.56 mermi Peri kuşan çelinc
Redkan
Redkan преди 19 дни
Herzamanki halim
Sumeyye Arslan
Sumeyye Arslan преди 19 дни
%87 abi bug var yaaa içerir.
Metehan Sayal
Metehan Sayal преди 19 дни
Abi ters jiroskop ile oynarmısın
Enes Bakırcı
Enes Bakırcı преди 19 дни
ismin neden arabhunter 11:38 de cevabı varmış adaasdszdafwsnrytdyöbi
karakyaların usta papcisi
karakyaların usta papcisi преди 19 дни
jiroskopsuz calınc 2 istiyoruz
karakyaların usta papcisi
karakyaların usta papcisi преди 19 дни
jiroskopsuz challenge2 devamı gelsin
Kemal HV
Kemal HV преди 19 дни
Abi maç boyunca 15 ve ya 30 fps oynama challenge +1leyin görsin abimiz
Roblox TaysBoss
Roblox TaysBoss преди 19 дни
NaPiM...
LEGEND EFE
LEGEND EFE преди 19 дни
alihan bu videoyu editlerken, Doch:jiroskopum kapalı Alihan:hehe anladık kapalı
Blaze Pubg Mobile
Blaze Pubg Mobile преди 19 дни
Abi 3 gün önceki videonun bildirimi bana neden şimdi geliyor
Asen Atanasov
Asen Atanasov преди 19 дни
Hayatimda gordum en iyi sprey 😂😂😂😂😂
Kral BS
Kral BS преди 19 дни
Ben 30 fps jeleskop oynuyom
Resad Efendi
Resad Efendi преди 19 дни
ARABADA JİROSKOPLA OY-NA-YA-MAZ-SIN OY-NA-YA-MAZ-SIN OY-NA-YA-MAZ-SIN
Cemal efe demiröz
Cemal efe demiröz преди 19 дни
Doch bide iki parmak oynamayi dene oyunun kendi verdiği ayarlarla
Kağan Ay
Kağan Ay преди 19 дни
güncelleme yüzün den pick atmamıyon
ahmet clh
ahmet clh преди 19 дни
Ya abi Allah rızası için sağlam hassasiyet ayarı olan varsa yazssin yapamıyorum ya gözünüzü seven , 3 parmak oynuyorum olmuyor guncellemeden sonra ayarlarım hitmis
yusuf akdeniz
yusuf akdeniz преди 19 дни
9:21 kapı kendi kendine açılıyo
Mrivors
Mrivors преди 19 дни
lan benim cihaz jino desteklemiyo bide adamın challange ye bak
Umut Orhan KAYIKCI
Umut Orhan KAYIKCI преди 19 дни
Gerçekten Alihan çok iyi yapıyo bu editörlük işini ya
Kadir Değirmenci
Kadir Değirmenci преди 19 дни
9:15 evin kapası kendi kendine açıldı Biraz ilersinde
KaRes
KaRes преди 19 дни
Abi ses kasmadan sesi kapa öyle oyna challenge
ĐąřĶįňģ 61
ĐąřĶįňģ 61 преди 19 дни
10:50 kör oldk:D
Ali İsmayilzade
Ali İsmayilzade преди 19 дни
9:20 abi bak kapı açıldı
KAYRA UTKU
KAYRA UTKU преди 19 дни
abi ters jiroskop geldi onu ac oyle oyna Y-A-P-A-M-A-Z-S-I-N
Pubg Hileleri01
Pubg Hileleri01 преди 19 дни
Pubg Mobile UC hilesi Son Videoumda Mevcut ♥♥
Pubg Hileleri01
Pubg Hileleri01 преди 19 дни
Pubg Mobile UC hilesi Son Videoumda Mevcut ♥♥
Dark side
Dark side преди 19 дни
Bende jiroskop açık oynayamıyrm 🆎
Dark side
Dark side преди 19 дни
Jiroskop kapalı as olan arkadaşlar ve bne 👁️👁️
Dark side
Dark side преди 19 дни
7:50 tam bizim takım
TR_ENES_2007 TPL
TR_ENES_2007 TPL преди 19 дни
Abi aaaaaaah diye bağır ma ya annemler yanlış anlıyacaklar
Ada Zümrüt
Ada Zümrüt преди 20 дни
Abi ters jiroskop geldi onu açıp oynar mısın? 🥺
Can Çığşar
Can Çığşar преди 20 дни
Kurgu
Esra Bilgin
Esra Bilgin преди 20 дни
2 parmak oyna
Bayram Kocaker
Bayram Kocaker преди 20 дни
O adem arkafsşım
Muhsin Şen
Muhsin Şen преди 20 дни
Ben bu AKM sıprayından sonra oyunu bırakırım
Beytullah Çetkin
Beytullah Çetkin преди 20 дни
lükse bak adam jiroskop kapalı oynama cahellange yapyo bende jiroskop yok
ramazan ezder
ramazan ezder преди 20 дни
abi en zor challenge dediğin şeyi biz her gün yapıyoruz
AVRUPA 7. SIRADA RASTGELE TAKIMLA OYNADIK
24:41
MEZARCI
Показвания 458 хил.
V:RGO - PACHKA / ПАЧКА (Official Mahals)
4:04
V:RGO
Показвания 163 хил.
UFC 264: Conor McGregor Octagon Interview
1:10
UFC - Ultimate Fighting Championship
Показвания 7 млн.
BOOTCAMP.exe 9 (AKLIMI KAYBETTİM)
16:04
Vural Üzül
Показвания 658 хил.
33 KILL
14:13
Doch
Показвания 761 хил.
AS BAYRAKLARI AS RUSYA'YA KARŞI SCRİMDEYİZ / PUBG MOBILE
21:44
V:RGO - PACHKA / ПАЧКА (Official Mahals)
4:04
V:RGO
Показвания 163 хил.
UFC 264: Conor McGregor Octagon Interview
1:10
UFC - Ultimate Fighting Championship
Показвания 7 млн.
JETSKI WAX PRANK!! 🤣 - #Shorts
0:44
Julius Dein
Показвания 219 млн.
Kerim Araz feat. Irmak Arıcı - Toparlanmam Lazım
3:16
netd müzik
Показвания 9 млн.
Kazara Aşk 3. Bölüm
2:1:41
Kazara Aşk
Показвания 979 хил.
Maluma - Sobrio (Official Video)
3:56
MalumaVEVO
Показвания 30 млн.
Billie Eilish - Happier Than Ever (Official Music Video)
5:16
BillieEilishVEVO
Показвания 9 млн.
Burak Bulut & Mustafa Ceceli & Kurtuluş Kuş - Leyla Mecnun
2:20
netd müzik
Показвания 28 млн.
Kalp Yarası 3. Bölüm💔
2:9:42
Kalp Yarası
Показвания 7 млн.